Louhintahiekan uusi brändi ja ilme
Louhintahiekka on infrataitaja, joka auttaa tulevaisuuden rakentajia luomaan kestäviä perustuksia ihmisten elämälle yli sukupolvien.
Louhintahiekka on infrataitaja, joka auttaa tulevaisuuden rakentajia luomaan kestäviä perustuksia ihmisten elämälle yli sukupolvien.
Louhintahiekka on tänään lanseerannut uuden brändi-identiteettinsä. Uusi brändi-ilme edustaa merkittävää askelta tänä vuonna 50 vuotta täyttävän yhtiön seuraavassa kehitysvaiheessa ja yhtiön muotoutumisessa entistä monipuolisemmaksi kaupunki- ja teollisuusrakentajaksi.
Uusi brändilupauksemme ”Louhintahiekka on infrataitaja, joka luo kestäviä perustuksia ihmisten elämälle” kuvaa sitä merkittävää vaikutusta, joka meillä suurena rakennusalan toimijana on yhteiskunnalle. Rakennamme tulevaisuuden Suomea, jossa ihmisten on hyvä olla, tehdä töitä, asua ja liikkua paikasta toiseen. Rakentaminen on kuitenkin ihmiskunnan suurinta luonnonresurssien käyttöä, jota täytyy toteuttaa omaa sukupolvea huomattavasti pidemmälle ajatellen.
Uusi logomme on moderni evoluutio, joka katsoo tulevaan unohtamatta mennyttä. Symbolin rakenteessa olevat muodot voi nähdä rakennuspalikoina, joista perustukset ihmisten elämälle syntyvät. Erilaiset muodot kuvaavat myös L ja H kirjaimia sekä tapaamme toimia yhteistyössä toistemme ja kumppaniemme kanssa.
Yhtiö on lisäksi määritellyt uudet arvot, jotka kuvastavat yhtiön yrityskulttuuria ja sitoutumista asiakkaille sekä henkilöstölle.
Uusi brändi näkyy jatkossa yrityksen materiaaleissa ja kalustossa ja se otetaan vaiheittain käyttöön syksyn 2024 aikana.